loading...
بیک دانلود - BIK DOWNLOAD
محمد فلاح نژاد بازدید : 14 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

 ریشه از سنگ قویتره

 موفقیت زمان میبره....

 پس ایمانت رو نباز و ناامید نشو


آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند.

 اما نه وقتی که در میانشان هستی، نه...

 آن جا که در میان خاک خوابیدی؛ 

 «سنگ تمام» را می گذارند و می روند ...!


سه چیز را با احتیاط بردار:
 
قدم،قلم، قسم!
 
سه چیز را پاک نگه دار:
 
جسم،لباس،خیال
 
از سه چیزکار بگیر:
 
عقل،همت، صبر!
 
از سه چیز خود را دورنگهدار:
 
افسوس، فریاد، نفرین!
 
سه چیز را آلوده نکن:
 
قلب، زبان، چشم!
 
اما سه چیز را هیچ گاه فراموش نکن:
 
خدا، مرگ و دوست.

وقتی کسی به شما نیاز دارد

گفتن : " گرفتارم" بسیار آسان است.

اما وقتی شما به کسی نیاز درید

شنیدن: " گرفتارم" بسیار دردناک است!!


زخم ها هميشه خونريزي نمي كنند

زخم ها هميشه ورم،چرك،عفونت نمي كنند

گاهي مي شود  كه يك زخم شكل يك لبخند

تا هميشه روي لبت تازه مي ماند!


میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم

که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی

یادت نمیرود باید عاشقی کنی

کاش من اینگونه عاشق بودم ..... ای کاش ...


به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد؛

 به من گفت :نرو که بن بسته! گوش نکردم، رفتم.

 وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم؛ پیر شده بودم!!!


فقط بخاطر مردم تغییر نکن.

این جماعت هر روز تورا جور دیگری می خواهند ...


من هنگامی آزادم که همه ی جهانیان آزاد باشند...

 تا هنگامی که یک نفر اسیر در جهان هست، آزادی وجود ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در بیک دانلود ، آسانتر دانلود کنید . . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب این وب راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 1,065